۱۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۷:۴۲

امیر قلعه‌نویی:

موقعیت‌های گل ما بیشتر بود/ می‌خواستم دو رکعت نماز شکر بخوانم!

موقعیت‌های گل ما بیشتر بود/ می‌خواستم دو رکعت نماز شکر بخوانم!

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به بازی خوب این تیم برابر سپاهان در هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر گفت: هر دو تیم در این بازی شایسته برنده شدن بودند ولی به نظرم موقعیت‌های گل ما بیشتر بود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی در پایان دیدار استقلال برابر سپاهان اصفهان با حضور در نشست خبری گفت: این حرفی که می‌زنم احساس قلبی من است. واقعا اصفهان، مردم این شهر و باشگاه فولاد مبارکه نشان داده‌اند که یک باشگاه فرهنگی هستند و معرفتی و پاک فکر می‌کنند. این حرف‌های من به خاطر تقدیر از من نیست چرا که دو سال از بهترین سال‌های خوب زندگی خود را اینجا گذراندم.

وی در خصوص این دیدار عنوان کرد: بازی بسیار تاکتیکی را پشت سر گذاشتیم و روی سکوها هم جو خیلی خوبی را شاهد بودیم. حتی رفتار خبرنگارها هم در این شهر با جای دیگر فرق دارد چرا که سوال‌ها فنی و واقعا خوب است و انصافا پایتخت فرهنگی برازنده این استان است. ما 40 درصد مدال‌های گوانگجو را از استان اصفهان کسب کردیم. ضمن اینکه بازگشت مهندس پورسینا را به خانه خود تبریک می‌گویم. مردم اصفهان و باشگاه سپاهان همیشه در گوشه قلب من هستند.

سرمربی تیم استقلال اضافه کرد: واقعا بازی زیبایی را شاهد بودیم. از مسئولان فولادشهر به خاطر کیفیت خوب زمین تشکر می‌کنم. هر دو تیم می‌توانستند برنده باشند ولی در ایجاد موقعیت خطرناک ما موفق‌تر بودیم. اگر قاضی دقت بیشتری می‌کرد می‌توانستیم برنده باشیم. از نتیجه راضی نیستیم اما خوشحالم که با سه جلسه تاکتیکی با همه بازیکنان اینقدر خوب بازی کردیم. این بازی مرا به آینده خیلی امیدوار کرد. با آمدن خسرو و اضافه شدن غلام‌نژاد شرایط بهتر می‌شود. در هر صورت یک امتیاز هم بد نیست.

قلعه‌نویی در پاسخ به خبرنگاری که حرف‌های وی را تعارف دانسته بود، گفت: من در اصفهان دو سال تجربه داشتم و در این دو سال آنچه که دیدم را گفتم. من با تراکتور اینجا 2 بر یک باختم ولی آن موقع هم راجع به قضاوت ممبینی حرفی نزدم. اصلا حرف‌های من تعارف نبوده است.

وی درباره تیم سپاهان تصریح کرد: من جایی که مسئولیت ندارم نباید حرف بزنم ولی این را بگویم که این تیم فوتبال مدرنی را ارایه می‌کند. این همه جوان در تیم سپاهان حضور دارند و نباید این را نادیده گرفت. سپاهان هنوز هم یک مدعی جدی برای قهرمانی است.

سرمربی تیم استقلال ادامه داد: دیروز یکی از دوستان گفت که جنگ دو تیم در وسط میدان است که اینطور هم بود. هافبک‌های ما خیلی خوب بودند و وقتی جلوی سپاهان اینقدر با صلابت بازی می‌کنید نشان از  عملکرد خوب شما دارد البته باید بهتر از این بازی کنیم.

قلعه‌نویی همچنین گفت: ما در سال دوم سپاهان فوتبال مدرنی را زدیم. به غول‌های آسیا در دور مقدماتی 17 گل زدیم. این کار ابزار می‌خواهد. اولین ابزار زمین خوب است. وقتی چمن اینجا را دیدم می‌خواستم دو رکعت نماز شکر بخوانم. موضوع دیگر انگیزه است. من و همکارانم یازده ماه است یک ریال نگرفته‌ایم. ما نیروی انسانی خوبی داریم و اگر یک مقدار از نظر انگیزشی شرایط بهتری داشته باشیم می‌توانیم بهتر عمل کنیم. ما جزو چهار تیم آسیا رفتیم ولی در مجموع آن با قهرمانی در لیگ برتر حتی 8 میلیون تومان هم پاداش نگرفتیم.

وی در خصوص مشکل گلزنی تیمش گفت: ما تنها هفته‌ای بود که سه جلسه با همه نفرات تمرین کردیم. ما در نیم فصل اول یک ایراد بزرگ داشتیم و این بود که زیاد گل می‌خوردیم ولی حالا سه بازی است که گل نخورده‌ایم. البته گلزنی را هم در روزهای آینده حل خواهیم کرد. ضمن اینکه جمشیدیان را هم به خاطر مصدومیت در اختیار نداشتیم.

سرمربی استقلال در خصوص ایمان باصفا هم گفت: شما یک بازیکن مثل گرث بیل را ببینید. مگر او از ابتدا در ترکیب رئال قرار داشت؟ من ایمان باصفا را در جام حذفی به میدان می‌فرستم تا او تجربه کسب کند.

کد خبر 2189492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha